Реклама и печать в Черновцах (095) 499-20-20 , (098) 40-556-40

Зовнішня реклама доступна в режимі 24/7

виготовлення вивісок та зовнішньої реклами, вивісок, об’ємних літер, лайтбоксів м. Чернівці, (095) 499-20-20, (098) 40-556-40 (широкоформатний друк, банер, оракал, офсетний та цифровий друк, візитки, флаєра, листівки, буклети)

об’ємні літери
  • пінопластові (фрезеровані)
  • лице та об’єм  ПВХ (не світлові окрім освітлення контражур)
  • лице акрил, об’єм ПВХ (лице світиться, об’єм ні)
  • лице та об’єм акрил (світиться все)
Об'ємні літери можуть мати підсвітку (внутрішню або зовнішню, контражурну) і використовуватися як в інтер'єрах, так і на фасадах різноманітних об'єктів підсвітка об’ємних елементів (світлодіодні модулі, стрічка, неон…)
світлові короба, виготовлення вивісок та зовнішньої реклами, вивісок, об’ємних літер, лайтбоксів м. Чернівці, (095) 499-20-20, (098) 40-556-40 (широкоформатний друк, банер, оракал, офсетний та цифровий друк, візитки, флаєра, листівки, буклети)
світлові короби, лайтбокси
це рекламна об’ємна конструкція з підсвічуванням зсередини. Як правило буває прямокутної, овально-круглої або іншої будь-якої іншої складної форми

  • акрилові
  • банерні
  • з фальш об’ємом
  • композитні
Світловий короб - є найпопулярнішим видом рекламної конструкції завдяки оптимальному співвідношенню невеликій вартості, довговічності та ефективності впливу на споживачів. У фасадному оформленні лайтбокси використовуються як вивісок
світлові короба, виготовлення вивісок та зовнішньої реклами, вивісок, об’ємних літер, лайтбоксів м. Чернівці, (095) 499-20-20, (098) 40-556-40 (широкоформатний друк, банер, оракал, офсетний та цифровий друк, візитки, флаєра, листівки, буклети)
фризи (з композита та акрилу)
одним з компонентів оформлення фасаду будівель є фриз

  • композит
  • акрил
  • банер
Фриз - площина, яка служить для виділення на фасаді будівлі деякої його частини. Фриз часто використовується в якості основи для розміщення об'ємних букв, лайтбоксів, логотипів. Фриз може бути плоским або об'ємним, з підсвічуванням або без нього
зовнішня реклама, брендування авто (обклейка автомобілів, маршруток тролейбусів) м. Чернівці, (095) 499-20-20, (098) 40-556-40 (вивіски, об’ємні літери, широкоформатний друк, банер, оракал, офсетний та цифровий друк, візитки, флаєра, листівки, буклети)
оклейка авто та брендування авто
  • плотерна порізка та поклейка
  • ламінація
  • повнокольоровий друк
  • вишиванки (УФ-друк)
Брендування авто - це вид візуального маркетингу, при якому на автомобіль наклеюється реклама. У наш час брендування комерційного транспорту є дуже поширеним і перспективним видом зовнішньої реклами, який застосовується все більшою кількістю організацій
банерні конструкції, розтяжки, троли
спеціальна металоконструкція, що дозволяє закріплювати банер і встановлювати

  • над дорогою 
  • на дахах
  • на стіну (можна без каркасу)
Цей вид реклами не тільки досить популярний, але і найбільш економічний, оскільки виготовлення банерних конструкцій і їх подальша установка обходяться не так вже й дорого
виготовлення штендерів (спотикачів), ростові фігури
стандартні вироби виконуються з готового каркаса і мають типові параметри і прямокутну форму. Ексклюзивні штендери можуть бути практично будь-якої форми і розміру – у вигляді рекламованого товару (наприклад , панелі мобільного телефону),  фігури у зріст людини і т.д.каркас (складний або розкладний металевий)основа

  • банер
  • жесть
  • композит
Штендер – це невелика виносна рекламна конструкція, що має одну або дві площини для нанесення зображення  У такому вигляді можуть виконуватися вказівники розташування фірми або офісу, реклама конкретної послуги чи товару
світлодіодні LED табло (бігущі строки)
cвітлодіодна (LED) продукція ділиться на три основні групи: 

  • одноколірні табло
  • багатоколірні екрани
  • промислові табло
ефективна зовнішня реклама, яка охоплює широку аудиторію та багато соціальних груп, оскільки інформація на екрані помітна  як водіям автомобілів, так і пішоходам, постійне інформування споживачів про новини або особливі пропозиції підприємства це і є основна перевага, що за інвестувавши один раз в LED-табло чи стрічку, можна багато разів оновлювати або міняти рекламне звернення або зображення
рекламні стелли
оздоблення фасадів композитними панелями

Зовнішні і внутрішні алюмінієві композитні панелі створені для того, щоб швидко і якісно здійснити монтаж вентильованих фасадів , облицювання стін будівлі, колон і балюстрад, екранування балконів і виготовляти надійні і довговічні рекламні щити. Міцні та довговічні, вони дозволять провести будь-які фасадні роботи, ставши відмінною альтернативою традиційним будівельним та облицювальним матеріалам.
оформлення вітрин, брендування фасадів, оздоблення АЗС, БАНКІВ, СУПЕРМАРКЕТІВ

Є можливість використання декількох способів оформлення вітрин:
-  аплікація вініловими плівками (плоттерна порізка)
-  обклеювання повноколірним друком із зовнішнього боку вітрини
-  обклеювання повноколірним друком з внутрішньої строни вітрини
-  оформлення вітрини за допомогою світлопропускаючих матеріалів: перфорованої вінілової плівки (ванвіжин) або банерної сітки)
-  комбінований спосіб, що включає в себе всі перераховані вище види
неонові вивіски

Неонові вивіски - це рекламні конструкції з ефектним неоновим підсвічуванням. Неонові вивіски (як світлова реклама) популярні у всіх країнах світу.
Неонові вивіски, а точніше, скляні трубки, наповнені неоном або аргоном, використовуються при виготовленні неонової реклами, забезпечуючи постійне залучення уваги потенційних клієнтів своєю яскравістю та неповторністю.
Зовнішня реклама — реклама, розміщена на вулицях (щити, перетяжки тощо), на фасаді будівлі фірми-рекламодавця (вітрина тощо), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв. При порівняно низьких витратах рекламний продукт піднімає свій рейтинг до дуже високого рівня, охоплюючи свою аудиторію багато разів за короткий період часу. Зовнішня реклама є найбільш видовищною з усіх засобів реклами. Крім цього, в зовнішній рекламі використовується світло, анімація і будь які-фарби. І нарешті, тоді як інші засоби реклами повинні шукати свій шлях до споживача, зовнішня реклама впливає на людей при відвідуванні в магазинів, на роботі і на відпочинку, вдень і вночі, збільшуючи прибуток від продажу рекламованих товарів.